utorak, 5. svibnja 2009.

Zapis VIII.: WEB STRANICE

Zapis VIII.: WEB STRANICE

Podnaslov ove stranice je malo editiran, isto tako je editiran „moj profil“; pročitati to prije svega ostalog, molim lijepo. Isto tako, rado bih odišel doma s mojoj Hanumom, pa me zanima kakvo je vrijeme u Republici Hrvatskoj.

Mjesec i pol dana je prošlo od mojeg zadnjeg javljanja u ovoj seriji zapisa; razloga za nejavljanje ima više. Jedan od najvažnijih je da sam bio prezatrpan poslom, a od nikuda i nikoga neke praktične pomoći; sam nosim breme na svojim umornim plećima. Jedino mi moja Hanuma stoji uz bok; ne razumije ništa, ali je ipak tu radeći svoj posao u svoj zaljubljenosti -- kuha, pere, čisti i, za čudo, ne gnjavi toliko koliko je za očekivati od nekog ko radi a ne razumije. Ili, možda se tu nema što za razumijeti ili ne razumijeti, već ona izpunjava svoju životnu namjenu žene, komplimentirajući tako moj trud tako da isti unosi jednu određenu svrhotnost našem životu i tako održava ravnorežu – ne samo u našem životu, koji se je sada stopio u Jedno, u jedno življenje odraženo u jednom novom životu ...

Radio sam na jednoj web stranici, jer stvaranje jedne web stranice vani od strane jednog profesionalnog dizajnera iz Republike Hrvatske, mi je prijetilo stetom – i to ne toloko samo novčanom, iako je cijena bila nerazumna, tri do petnaest puta veća od cijene u Australiji ili bilo gdje na Zapadu (vidi Google, tamo je preko 1000 ponuda), koliko u smislu izlaganja ruglu – gdje bih platio kao što su za vrijeme vladavina prijašnjih jugoslavenskih diktatura morale obitelji smaknutih revolucionara platiti za svaki potrošeni metak. Taj me je dizajner tražio novac unaprijed: jednu trećinu po prihvaćanju dizajna, a dvije trećine po predaji stranice – znači prije nego li stavim stranicu na Internet.

Nije mi preostalo nista drugo nego se potruditi sam napraviti nešto slično tome i, vjerovali ili ne, napravio sam stranicu (stani pa'ni) pred kojom se ona dizajnirana profesionalno može skriti. Zakupio sam spot http://www.hrvat.name/ gdje ce uskoro osvanuti ova nova stranica. Stranica je na engleskom (ili englezkom, samo mi je lakše pisati „s“ nego „z“ kad rabim hrvatsku tastaturu izmjenično s engleskom), te je istu potrebno prevesti na hrvatski, jer su svi tekstovi u uskom kontekstu s već objavljenim tekstovima, gdje će svi tekstovi osvanuti na novoj stranici http://www.hrvatum.com/ koju sam isto tako zakupio.

Toliko za sada i lijepi pozdrav svima.

Bruno HRUST.
5. svibnja 2009.

Nema komentara:

Objavi komentar